Хора

В последните 2 седмици срещнах (случайно или не) хора, които са оставили някакъв отпечатък върху мен през времето. Хора, които съм обичал; хора, заради които съм плакал; хора, които са ме карали да крещя; хора, заради които съм такъв, какъвто съм; хора, които уважавам и обичам. С някои от тях прекарах 10 минути, с други часове…

Исках просто да им кажа, че ги обичам. За това, което бяха, са и ще бъдат. За това, че са били до мен точно в онзи период от живота ми; за това, че са ме обичали, мразели и работили с мен. За това, което ми дадоха и което ми липсва много, адски много в момента. За това, че бяхме щастливи заедно. Може би някой ден ще бъдем щастливи пак заедно.

Благодаря ви!

Публикувано на Лични, Обичам. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Хора

  1. Thai каза:

    Това е красотата на живота.. иначе остават едни физиологични нужди

Вашият коментар

