Уважение

Днес, отивайки на работа, достигнах до извода, че основният проблем на съвременното ни общество, е липсата на взаимно уважение. Какво имам предвид?

Аз не уважавам подчинените си и техния труд – те са роби, без право на глас и мнение. Не уважавам и шефа си, за когото смятам, че е подлизурко и е достигнал до тази позиция, защото има връзки и се мазни на неговите шефове. Иначе и подчинените, и шефът ми са пълни некадърници и не разбират нищо от работата, която вършат. Аз съм недооцененият, единственият и незаменим във фирмата, без мен няма и грам работа да се свърши. Аз обаче не получавам достатъчно уважение нито от шефа ми, нито от подчинените. Затова и не ги харесвам, затова и не ги уважавам, напротив – презирам ги.

Аз, пешеходецът не уважавам теб, шофьора, за мен ти си поредния изрод, яхнал безумно скъпата кола/ трошката, наследство от баща му/. И обратното – аз, шофьорът не уважавам теб, пешеходеца, защото ти си малоумника, тръгнал на червено. И двамата не зачитаме правилата на пътя, защото не уважаваме държавата, в която живеем, и двамата правим нарушенията, защото не уважаваме човека отсреща.

Аз не уважавам никой в тази държава, защото държавата не ме уважава. Аз им плащам заплатите в администрацията, те са ми длъжни и трябва да ме уважават.

Та така де, това е. Или както пее Чък Мозли:

And it’s a dirty job but someone gotta do it.

P.S. Уточнявам за неразбиращите – адски много уважавам шефовете си. Както и подчинените си (доколкото имам такива).

P.P.S. Майк Патън ме кефи повече на Донингтън 🙂

Публикувано на Лични, Хейт. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Уважение

  1. Тома Неверни каза:

    Ти мен уважаваш ли ма?

Вашият коментар

