Писмо до Дядо Коледа

Мили Дядо Коледа,

Тази година пак не ми е коледно (ама на мен никога не ми е, знаеш вече: тук и тук), за което предварително ти се извинявам.

Пак се случи така, че от няколко дни насам мисля да ти напиша това писмо и да ти разкажа какво ми се случи и какво искам за следващата година (която е последна според календара на орките и хобитите).

Първо с отчета. От година на година ми подаряваш невероятни неща. 2009 и 2010 бяха страхотни за мен, а 2011 – още по-вълшебна. През изминалите 12 месеца достигнах до невероятни места по света; запознах се с още много нови и интересни хора, празнувах, смях се, веселих се, влюбих се, срещнах нови приятели, намерих си нова къща, и още много… Беше перфектната година – с много пътувания, изненади, слънце, любов, музика, смях и щастливи моменти. Тук-там имаше и малко разочарование за вкус (необходимото зло). Но пък от друга страна не знам дали престанах да бъда егоист. Не знам дали не продължих да разочаровам приятелите и семейството си. Не знам дали не продължих да бъда идиот. Надявам се да не съм бил. Все пак човек се променя трудно, а аз правя малките крачки всеки ден, за да го постигна. Или поне се опитвам.

За следващата година, ще си пожелая 2-3 неща, които искам да ми донесеш. Чети по-нататък:

  • Първото е да направиш хората около мен по-щастливи и по-усмихнати. Не знам по какъв начин ще го постигнеш, но много искам да стане. Ако го направиш – обещавам ти един ден от моя живот – ще се трудя заедно с братовчедите джуджета за нашата обща кауза, ще изчистя обора на Рудолф и Ко, абе ще правя каквото кажеш 🙂
  • Второто е да ми дадеш сили да продължа да се усмихвам. Неусмихването ме убива бавно, мъчително бавно…
  • Третото, което ще пожелая, е пак за мен (Знам, че не си златна рибка, ама все пак барем на Коледа да ме зарадваш с 3 желания 🙂 ) Искам да ме снабдиш с още търпение и енергия да продължа да се боря с вятърните мелници, които виждам горе на хълма. Вече съм на червено, стамината ми е а-ха и да свърши, трябва ми силно презареждане от някъде

Дано не съм те затруднил много в желанията си. Тази година са повече и по-трудно постижими.

Усмихната и снежна Коледа,
Ицо

P.S. Оставям ти нещо любимо до камината:

Публикувано на Обща и тагнато, , , . Запазване в отметки на връзката.

5 Responses to Писмо до Дядо Коледа

  1. Pingback: Писмо до Дядо Коледа « Разпилени парченца…

  2. mariq каза:

    Skapi Dqdo Koleda,mole te za Koleda da poly4a nov telefon ili ne6to ot tozi rod.

    • cipisec каза:

      Мила mariq, не съм Дядо Коледа, но ти пожелавам за Коледа да получиш „нещо“, което да ти помогне да бъдеш по-добре образована. Не си пропилявай детството с нов телефон или нещо от този род, по-добре се помоли да видиш повече неща в живота, които да ти помогнат да станеш по-умна и добра. Весела Коледа!

  3. kadri каза:

    iskam ena kola ot kadri za dyado koleda :*

  4. kristen каза:

    mili dqdo koleda az iskam za koleda da doide justin bieber pri men<3<3<3<3<3,3<#

Вашият коментар

