Christmas time

Мили Дядо Коледа,

Тази година ти пиша тук, защото най-накрая се реших да си създам моето малко лично пространство (след доста сериозни колебания). А щом си имам моето малко лично пространство – значи трябва да си го ползвам 🙂 Но знам, че ти продължаваш да четеш всички пожелания във Фейсбук, както знам и че ме следваш в Туитър, представяйки се за руски бот с никнейма @_DedMoroz_ (или българския @dansbg, ама предпочитам първото 🙂 ). А пък и вече сме в 21-ви век, хората говорят само за TGIF (не за любовта към петъка, за twitter, google, internet & facebook) и съм убеден, че ти ги ползваш всичките – модерен старец си все пак.
Та да се върнем на темата. Скоро идва Коледа, а на мен нещо не ми е коледно, ама май всяка година ми е така (освен в определени моменти). Също така се надявам да не ми се сърдиш, че предпочитам да празнувам първо именния ден (предполагам, че е свързано с 4-те П-та на именния ми ден – подаръци, пожелания, приятели и песни, via @grandfatherPhilipKotler), но все пак нося в себе си празничния дух на Коледа. От няколко дни насам мисля да ти напиша това писмо и да ти разкажа какво искам да получа за следващата година. Изминалата година (както и 2009) за мен беше много щастлива – пътувах доста; танцувах обаче по-малко :(; пях не само в банята; наслаждавах се на великолепни концерти; купонясвах жестоко; почивах на уникални местенца; запознах се с още много нови и интересни хора (колко много интересни хора има на този свят, ей! Не всички са за изхвърляне). Е, и доста поработих, не го забравяй (за справка – виж ми working time sheet-a и питай колегите и шефа). Наскоро обаче осъзнах, че съм бил и пълен егоист и съм разочаровал и обидил доста хора около мен. Че съм се държал ужасно; отхвърлял съм ги, когато са се нуждаели от моята подкрепа и добра дума. Абе – държал съм се като идиот и самовлюбен глупак. Ти знаеш, че не е било нарочно, аз също го знам, но те не го знаят. Надявам се да ми простят. Надявам се да се променя. Надявам се и те да ми помогнат да го направя.

Та, за следващата година, понеже ще е предпоследната според календара на орките, инките, ацтеките или там който беше, си пожелавам пак като миналата година всички хора да имат същите красиви и невероятни преживявания, които и аз имам в последно време. Да се чустват толкова невероятно, колкото бях и аз; да посетят всичките красиви места, където и аз бях; да купонясват на толкова готини концерти, на които и аз бях и да работят по-малко, отколкото аз работя. Пък за мен ще остане удоволствието да ги гледам колко са щастливи и усмихнати… И ще ми дава сили да се усмихвам 🙂

Дано не съм те затруднил много в желанията си.

Усмихната и снежна Коледа,
Ицо

P.S. Това е (почти) писмото ми от миналата, 2009-та година, което постнах във Фейсбук. Леко съм променил някои неща, защото те, нещата са се променили… Вярвам, че съм се променил и аз.

Публикувано на Обща и тагнато, , , . Запазване в отметки на връзката.

6 Responses to Christmas time

  1. PLAMEN SHOPOV каза:

    станал си филантроп ,раздаваш се за хората.

  2. Иван каза:

    Дано повече хора го прочетат това 😉
    Поздрави, Ицо! И жив и здрав да си, та да ни радваш и усмихваш.

  3. Ирена каза:

    Ице,
    хубаво написано!
    Прибави към своите желания и моите пожелания към теб:
    Здрав да си и наслаждаващ се на живота!
    И не губи усмивката си:)

    Весела, снежна и нежна Коледа!
    Прегръдка от мен:
    Ирена

    П.П. (ПослеПис): П.П. (Пиши Повече)
    🙂

  4. cipisec каза:

    Ралчев, Како, Благодаря ви! 🙂 Весели и усмихнати празници от мен!

  5. Pingback: Christmas time | Cipisec's Blog

Вашият коментар

