Кaк ce poди Cipisec

Повечето от вас ме познават като Cipisec.Циписек

Два са въпросите, които ми задават хората, след като ме опознаят  – как се произнася и откъде идва/какво означава.

Отговор #1 Правилно не знам как трябва да се чете. Аз съм го взел от приказния герой Циписек, палавото хлапе на Румцайс и Манка, от незабравимото произведение на Вацлав Чтвъртек „Румцайс„. За всички майки и бащи – задължително четиво е за вашите деца, заедно с „Моето семейство и други животни“ на Джералд Даръл.

Отговор #2 От доста години вече сестра ми живее в чужбина. В първите години когато напусна страната (1997-99), с нея се уговаряхме да се чуем в каналите на тогавашното IRC. Правехме си стая и говорихме с часове (и пак беше по-евтино да плащам в клуб за интернет, отколкото да говорим по стационарния телефон). Как си, що си, как е там, какво е там – за невежата като мен, който не беше ходил никъде освен съседките Македония и Гърция, това беше реално пътуване в ОНЯ свят, по-красивия и уреден, който гледах само по телевизията и за който четях в книгите. Но да се върна на IRC-то: сестра ми влизаше с ник Rumzais, аз – със Cipisec, защото някой беше взел оригинала Cipísek. Това беше една от любимите ни детски книги като малки, а и майка ми се казва Ани, но всички и казваха Анка, а ние със сестра ми – Манка (смес от Мама и Анка). И от там ми е този симпатичен ник…

П.П. Иначе снимката и ника ми се асоциират с друг шедьовър на анимацията – Магарето от Шрек 🙂 Така започнах в туитър, мисля. А защо Магаре – и аз не знам, освен че ми е любим образ. Говори много (като мен), знае всичко (като мен), любопитен е (като мен), но и е добър, нежен, чувствителен, интелигентен и бързо мислещ/действащ характер. С една дума – той съм аз :)))

Публикувано на Обща. Запазване в отметки на връзката.

7 Responses to Кaк ce poди Cipisec

  1. FroZzen каза:

    Много се радвам да видя, че имаш блог. Ама никаква реклама, бе Ицо. Честит и ще идвам редовно 🙂

  2. cipisec каза:

    Дам, предпочитам да имам мое място, където да казвам някои мисли. Не искам и да му правя реклама – има доста по-добри блогъри у нас, които хората трябва да четат 🙂 Благодаря още веднъж!

  3. Прекрасна история. Благодаря! Къде е сестра ти?

  4. Pingback: Tweets that mention Кaк ce poди Cipisec | Cipisec's Blog -- Topsy.com

  5. Време беше и ти да се престрашиш 🙂

    • cipisec каза:

      Мислиш ли? 🙂 Но не очаквай да пиша за маркетинг – и без туй ми идва много в работата… А има доста добри бизнес блогъри и ти си един от тях 🙂

Вашият коментар

