Soul music

За мен това е албума „Immaculada“ на ION, един от проектите на Дънкан Патерсън, басиста на Анатема. Това е втори албум за ION, като първият е от преди 4 години.

Патерсън казва, че „Immaculada“ е написан в период, когато пътува доста между Ирландия и Гърция и че е искал да открие баланса между топлината на Средиземно море и свежестта на ирландската природа. Затова и албумът е записван в дълбоката португалска провинция и Дъблин, Ирландия.

Мен лично тръпки ме побиват всеки път, когато чуя Лиса Кътбърт да запее тази песен:

Музиката, мелодията и вокалите обръщат наопаки всички чувства и емоции, които бушуват в мен, вадят ме от равновесие. Усещам вкуса на портокалите, безвремието на морето, спокойствието и мъдростта на келтите. Различните усещания са вплетени заедно по един невероятно красив начин. Моят фаворит #1 от албума.

Публикувано на Музика. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

